Skriňové auto Renault D Oprijwagen, gesloten laadbak





























Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača


















Max. rear axle load: 8480 kg
APK (MOT): tested until 01/2026
Please contact Gert Woudenberg for more information
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 8480 kg
MOT: skontrolované do jan. 2026
Maximální zatížení zadní nápravy: 8480 kg
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
Maximale Hinterachslast: 8480 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Wenden Sie sich an Gert Woudenberg, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. bagakselbelastning: 8480 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Carga máxima del eje trasero: 8480 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Charge max. sur essieu arrière: 8480 kg
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
Max. tengelyterhelés hátul: 8480 kg
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Carico massimo sull'asse posteriore: 8480 kg
MOT: ispezionato fino a gen 2026
Vast zet rails
= Bedrijfsinformatie =
Info: Gert Woudenberg: ukázať kontakty Marzena : ukázať kontakty Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleent aan de informatie op onze website. Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten vanaf 150 euro. Bezoek onze website ukázať kontakty voor meer foto,s
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 4480 kg
Max. aslast achter: 8480 kg
APK: gekeurd tot jan. 2026
Neem voor meer informatie contact op met Gert Woudenberg of Marzena Lewandowska
Maks. nośność osi tylnej: 8480 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marzena Lewandowska
Carga máx. do eixo traseiro: 8480 kg
APK (MOT): testado até jan. 2026
Макс. нагрузка на заднюю ось: 8480 kg
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Max. axellast bak: 8480 kg
MOT: besiktigat till jan. 2026